Posted on

Nagy megtiszteltetésnek veszem, ha egy vevő személyes hangnemben elkezd tegezni minket, akik a webáruházban dolgozunk, még úgy is, hogy nem tudják a keresztnevünket. És mi fő profilunk a fűszer.
Hogy miért? Mert felállt egy bizalomszint, és habár a webáruházas kereskedelem nem személyes, kereskedő-vevő kapcsolat, mégis annak érzem, ha egy vevő letegez. Az ötlet, az egzotikusfuszerek.hu webáruház kialakításakor fontosnak tartottam a tegező viszonyt, még akkor is, ha ez nem szokványos Magyarországon. Talán azért, mert a svéd minta mindig is szimpatikus volt a számomra, ők azt mondják, vallják, hogy a magázás arra jó csak, hogy ez emberek közti társadalmi külömbségeket konzerválja, megtartja.
Előfordul gyakran, hogy felhívnak, azt kérdezve, mit ajánlok ehhez meg ahhoz, milyen fűszert, hozzávalót, netán hogy helyettesíthető ez meg az. Mint a sarki közértben, fűszeresnél.
Ezért vagyok büszke erre a személyes hangnemű kereskedő-vevő kapcsolatra. Ez ösztönöz a mindennapi munkában, hogy még jobbá, átláthatóbbá, információ gazdaggá tegyem a webáruházat. Érezze a vevő úgy, mintha egy közértbe ment volna be, és nézegeti az árukat a polcokon, bele-bele tesz valamit a kosarába, elbeszélget az eladóval egy kicsit. Noha a 100% személyes kapcsolatot nem lehet elérni egy webáruházon belül, az egzotikusfuszerek. hu stábja mindent meg akar tenni azért, hogy minél közelebb legyünk ahhoz a 100%.