Posted on

Nem csak az éttermekben van szükség minőségi kiszolgálásra, hanem a szállodákban is. Fontos, hogy még egy esetleges teltház esetében is a személyzet maximális figyelmet szenteljen a vendégeknek, valamint hogy semmiben se szenvedjenek hiányt. Természetesen ilyenkor egy sokkal komplexebb szolgáltatásról van szó, valamint akár egy több napos pihenésről is, éppen ezért nem utolsó szempont, hogy a személyzet ne csak azzal legyen tisztában, hogy melyik foglalás mettől, meddig tart, de arra is, hogy milyen különleges kéréseket támasztanak a vendégek. A vendéglátó szoftver mindenben a segítségünkre van, arról már nem is beszélve, hogy számtalan folyamatot leegyszerűsít, valamint olyan szintű feladat optimalizálást tesz lehetővé, amelynek köszönhetően ugyanakkora kiszolgáló személyzettel is sokkal nagyobb méretű bevételekre tehetünk szert. Mivel pedig mindenki, aki a szállodában dolgozik, konkrét feladatokat lát el, így a főnökség is könnyedén nyomon tudja követni, hogy melyek azok a részek, amelyek kapcsán segítségre van szükség, vagy hogy mi az, amit komolyabb módon át kell szervezni.