Posted on

Webáruházunknak akkor lesz nagy forgalma, ha annak keresőoptimalizálását a kulcsszo.hu csapatára bízzuk. A képzett SEO szakemberek az első oldalra emelik a virtuális üzletet.

Számos előnye van egy webáruháznak a hagyományos boltokhoz képest. Elsősorban a fenntartási költségek jóval kisebbek, nem kell bérleti díjat fizetni stb. A vásárlóknak is könnyebb dolguk van, nem kell utazzanak ahhoz, hogy elérjék üzletünket, válogathatnak az áruk között, és a nap bármely órájában vásárolhatnak, akár otthonról is. Éppen ezért van is igény a webáruházakra, világszinten növekvőben van a webshopok forgalma.

A vásárlók azokat a virtuális boltokat részesítik előnyben, amelyeket nem kell sokáig keresni, egyszerű a felépítésük, kategóriázva vannak a termékek, megnyerő leírással. Ha megbíznak egy áruházban, és jó a tapasztalatuk, akkor sem mennek át a konkurenciához, ha az árakciókkal csalogatja őket.

A webáruház keresőoptimalizálás lényege a látogatószerzés, és a látogatók vásárlókká való „átképzése”. Minél több kulcsszóra találják meg virtuális boltunkat, annál többen fognak nézelődni az üzletünkben, és – ha meggyőzőek vagyunk – vásárolni.

A bizalom kiépítésének egyik jó eszköze a hírlevél. A regisztráláskor megadott e-mail címre küldhetünk hírlevelet olyan témában, ami érdekelheti a feliratkozottat. Ha regisztráláskor az érdeklődési körét is megtudjuk, akkor nyert ügyünk van, kategorizálva, más-más tartalmú hírlevelet küldhetünk, konkrét célcsoportoknak. Ha ez nem lehetséges, általános információkat közölhetünk a trendekről, új termékek bevezetéséről, és azok előnyeiről is szólhat a hírlevél.
A hírlevél olvasók, ha nem is rögtön vásárolnak, mivel informáljuk őket rendszeresen, mihelyt szükségük lesz valamire, nagy valószínűséggel a mi áruházunkat választják.

Fontos, hogy minél többen olvassák hírlevelünket. Vannak legális módszerek az email-adatbázisunk bővítésére, érdemes a kulcsszo.hu szakembereivel konzultálni ez ügyben is.